Cele mai mici prețuri !

Politica de retur

Prima pagină » Politica de retur

Potrivit Directivei drepturilor consumatorilor, consumatorii din UE au dreptul de a returna un produs cumpărat online fără a fi nevoiți să ofere o justificare în termen de 14 zile de la primirea produsului. Acest termen este cunoscut sub denumirea de „perioada de retragere”.

ACESTIA SUNT PASII PE CARE TREBUIE SA-I URMEZI:

  1. In termen de 14 zile, din momentul in care ai primit produsul prin curier, trebuie sa anunti intentia ta de a returna produsul. Poti face asta, cel mai usor, completand formularul de retur. In acest formular, te rugam sa nu uiti sa selectezi una din optiunile de retur: schimb cu un produs diferit, inlocuire produs defect sau rambursarea sumei de bani.
  2. Dupa anuntarea intentiei de returnare aveti 14 zile calendaristice in care produsul trebuie sa ajunga la noi, la urmatoarea adresa: Bucuresti.
  3. Daca ai optat pentru rambursul sumei de bani, iti vom trimite suma in contul specificat in formularul de retur. Banii vor fi vizibili in cont in maxim 14 zile calendaristice de la data la care ne-ai anuntat de returul produselor.

RETURUL PRODUSELOR DEFECTE SAU DETERIORATE

In cazul produselor defecte sau deteriorate, te rugam sa ne trimiti, dupa transmiterea formularului de retur, un email la adresa contact@gsmshop.ro care sa contina imagini clare cu produsul defect sau deteriorat, impreuna cu o descriere cat mai amanuntita a problemei.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele care au fost degradate de catre tine:

  • prezinta urme de umezire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice,
  • prezinta urme de folosire excesiva.

ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea in scris ca renunta la cumpararea produsului, doar daca produsele au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre consumator.

Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor juridice / persoanelor fizice se realizeaza prin credit magazin, virament bancar.

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Daca clientul nu este de acord cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceasta clauza se aplica conf. definitiilor cuprinse in Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul in care produsele sunt defecte din fabricatie sau deteriorate de catre firma de transport.

Scroll To Top
  • Menu
Close
0 Favorite
0 Coș

Your Cart 0

Close

Shopping cart is empty!

Continue Shopping