Garantie si service

Prima pagină » Garantie si service

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei romanesti in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008) si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale. 

In cazul produselor vandute si livrate de GsmShop, garantia fie este acoperita direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie GsmShop la anumite modele.

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI

Termenul de garantie pentru persoane fizice este de 24 luni,iar pentru persoane juridice este de 12 luni.

Garantia se acorda conform legislatiei romane in vigoare la data cumpararii, se aplica numai daca aparatul este folosit corespunzator (in concordanta cu instructiunile de folosire) si este valabila numai insotita de factura sau certificatul de garantie in original.

Pentru produsele din categoria PIESE TELEFOANE se ofera garantie DOAR daca se face dovada ca acestea au fost instalate intr-un SERVICE AUTORIZAT.

 Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data predarii produsului la service, pana la data repunerii in stare de functionare a produsului. Prelungirea termenului de garantie se inscrie pe certificatul de garantie.

 In cazul defectarii produsului, cumparatorul va trebui sa sa trimita produsul la service printr-un curier rapid, sa achite taxele necesare transportului si sa mentioneze defectiunile constatate.


 IMPORTANT!

Situatii care duc la iesirea din garantie a produsului:

 – Nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in manualul de utilizare sau in conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania.

 – Daca vanzatorul nu constata existenta unui defect pentru care se angajeaza raspunderea acestuia, rezulta ca situatia este o solicitare nejustificata de acordare a garantiei, pentru care poate cere cumparatorului plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului conform tarifelor de consultanta /ora

 – Produsul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, patrunderi de lichide sau praf, metale sau alte substante in interiorul acestuia, expuneri la foc sau sub actiunea substantelor chimice, utilizare gresita sau neglijenta.

 – Sigiliul aplicat de catre producator a fost modificat, deteriorat, sters sau inlocuit.

 – Produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator (alta baterie decat cea recomandata de producator, alt incarcator de retea decat cel original, care poate furniza tensiuni de alimentare diferite decat cea nominala specificata in manualul de utilizare, incarcatoare auto, hands-free).

 – Interventii software sau reparatii executate de catre persoane neautorizate sau alte unitati decat cele specificate in prezentul certificate.

 – Garantia nu acopera cazul in care apar daune rezultate din transport defectuos ( cu exceptia cazului in care acesta este efectuat de firma noastra), accidente, traznet, inundatie, foc etc.

 – Garantia nu acopera in nici o situatie eventualele pierderi de informatii datorate defectarii produselor, iar furnizorul nu raspunde pentru nici un prejudiciu cauzat de o astfel de pierdere. In acest sens se recomanda cumparatorilor sa beneficieze de un sistem de salvare periodica a programelor sau datelor importante. Inainte de a va prezenta la punctul autorizat de service, efectuati copii de siguranta ale datelor personale. Integritatea datelor nu este asigurata prin conditiile de garantie: pierderea datelor in urma interventiei in service sau in urma unor defecte ale mediilor de stocare (unitate hard-disc, unitate optica, flash drive, iPod, etc.) nu poate fi imputata vanzatorului.

Toate pachetele trimise la service prin serviciul de curier rapid sunt verificate, fotografiate pentru a consemna starea la receptie a produselor, si pentru a verifica daca starea produselor este identica cu starea lor declarata de client la trimiterea coletului. In cazul in care se constata lipsa produsului, pachetul este refuzat si returnat expeditorului.

Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie in termen de 14 zile de la receptia acestuia de catre cumparator vor fi inlocuite (fara alte costuri – in limita stocului disponibil) cu conditia notificarii in scris la adresa de e-mail de mai jos,returnarea / inlocuirea produsului defect se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice. In cazul in care nu se respecta conditiile de returnare, produsul va intra in regim normal de garantie, conform legii 449/2003.

Orice problema a produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa de e-mail conact@gsmshop.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata în considerare.

Scroll To Top
  • Menu
Închide
0 Favorite
0 Coș

Coșul tău 0

Închide

Coșul tău este gol !

Continuați cumpărăturile

Deschide chat
Ai nevoie de ajutor ?